Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 1 March 2011

Aku adalah aku

Mungkin aku tak bisa terbang tinggi,
Belum pun mendongak aku sudah menjejak bumi,
Namun kau yang melihat dan tak cuba memahami,
Setinggi mana terbangmu yg nak kau banggai?
Tak tentu aku bisa mengejar mimpi,
Belum pun berlari tersungkur mati,
Bangkitnya aku tak dipimpinmu,
Di manakah perikemanusiaan mu?
Aku adalah aku
Biarpun halangan datang beribu,
aku takkan sesekali mengalah..
Kesilapanku tidak pernah kusesali..
Cuma kujadikan benteng untuk tak diulangi
Dan kamu adalah dirimu..
Takkan mengenali aku sebelum mendekati ku
Caramu dengan hidupmu
Caraku dengan hidupku

No comments:

Post a Comment