Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday 4 March 2011

Yang Aku Paling Suke..Vic & Beck

Alamak.. ni la yang pasangan artis yang aku paling suke..
Aku pon tak sure la nape.. tapi ni la the only couple yg really buat aku fanatik. Tapi mgkin tak la beberapa fanatik sampai aku tampal2 poster diorang kat umah aku. (Ye la.. aku pon takmo la Encik Adlim Beckham kat umah aku nih marah kan..)

So.. aku pon sukelah mengyoutube video2 diorang nih.. alahai.. syoknye..syoknye ade mat cool.. sebab aku suke kat couple nih, jadi aku je la yg tekinje-kinje tengok video ni. diorang takde pon nak tengok aku. ceh..

  
Anak: 1st-Brooklyn  2nd-Romeo 3rd-Cruz
Tengok.. mereka ada 3 orang anak n nak tambah sorang lagi kat dalam perut victoria tuh. Info sket: Beckham ramai peminat sebab die pemain bola. sebab terel men bola die banyak la jugak sangkut2 jadi model.. Victoria pon same. Maksud aku jadi model lah..bukan pemain bola. Victoria kan dari kumpulan spice girls, pas tu jd model sket2, jd pereka fesyen sket2 dan fesyen Victoria ni menjadi obsesi kebanyakkan omputeh2 nih termasuk ramai dari kalangan artis2 diorang gak cam Paris Hilton.. dan mcm2 lagi la kejadahnye..


Ni antara gandingan iklan yg ada vic & beck..

Emporio Armani


Hehe.. best aa diorang dah la sorang cun sorang ensem.. kaye plak tuh..pastu sgt loving..
kann.. even dah kwen 11 tahun da..

Pasangan ini bgtahu rahsia utama kebahagian mereka ialah meluangkan satu hari masa untuk bersama tanpa gangguan sesiapa termasuk anak-anak mereka."Biarpun sibuk dengan pekerjaan masing-masing kami masih lagi lagi romantik seperti dulu. Rahsianya kami akan meluangkan satu hari untuk berdua-duan."Hari Rabu malam merupakan hari keramat bagi kami(kalo kite ni khamis malam ye tak?). Ia sudah menjadi satu kewajiban sejak awal rumah tangga, semasa itu kami tidak mahu diganggu oleh sesiapa juga termasuk anak-anak yang akan dijaga oleh pengasuh,"aku petik dari The Sun.


Ha.. tu aaa.. aku mmg syok gile ngan mereka nih.. Kalo korang tak suke pon aku tak heran.. huhu.. tapi fanatik aku nih sebenarnye tak la fanatik sgt kot. setakat nih aku takde la beli pape yg bersangkut paut dengan diorang. tak lebih dari mgikut perkembangan terkini diorang and tgk2 video life diorang kat engkau tiub tuh. Lagipun Encik AdlimBeckham aku ni pon tak amek pot aku nak minat sape2 instead die yg akan cite kat aku Beckham main bola kat sana sini sinun la betukar2 kelab. Tapi aku minat die so aku tak pedulik la die men bola untuk Sek Jenis Keb Tamil Batu Caves sekalipon aku tak kesah.Victoria plak aku suke tgk fesyen and care die handle anak2 die..





Ok la.. setakat di sini sahaja persembahan kami.. sekian mekaseh..


No comments:

Post a Comment