Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 7 March 2011

Cium Sikitttt....

Aku ni sebenarnye suke bau2 yang wangi nih.. Da terang2 maksud name aku SYAMIMI tu KEHARUMANKU walaupon selalunye aku gi keje deodorant pon aku tak pakai. hehehe.. Bukan ape.. aku selalu luperr la.. Kadang2 bile aku punye da abes aku pakai jek Encik Adlim Beckham aku pnye- for men- aku belasah jek.. sape nak cium ketiak aku ponn.. and stakat nih memeber aku rilek je dok seblah aku. takde la yg melarikan diri or pengsan. Kire OK la tuh..

Skang nak sharing2 parfume yang aku ader..Aku suke gak beli parfume. Sebab aku nih jenis evergreen sket, so aku ade la favorite parfume aku yg aku paling sayang and susah nak carik.Bile da tinggal sikit or da abes aku akan beli parfume yg same. Aku jarang tukar2 parfume nih. Jom meh aku buat promosi avon kat sini..

Ni aku selalu pakai gi kerje
Evelyn Rose: Crabtree & Evelyn
Ni bau die cam rose2 sket. kalo korang lalu kat Lovely Lace tu kan de bau cam wangi2 rose  or bau Teddy Dream tu kan? cenggitu la bau die sket. Aku suke pakai g keje sebab bau die tak heavy n tak kuat sangat.

Code : Giorgio Armani

Yang ini mak aku bagi.. hehe. Aku susah nak explen bau die. cam bau air gas pon ader. cam vanilla2 sket pon ader. cam ntah la.. tapi bole la jugak. aku jarang pakai parfume nih. tesadai je dalam laci parfume aku tuh. siap corak bunge2 kaler itam kat botol tu terkoyak2 da. Tapi takpe. sebab free kan..




Fascinating: Salvatore Ferragamo

Ni aku suker sangat. Baunya enak dong.. Tapi bile aku pakai die cam tak lame arr kat aku bau die. Aku da sembur banyak2 pon cam tak lekat. Maybe mmg tak sesuai dengan aku kot. So aku simpan jer parfume ni buat pekasam. Kene pulak minah yang aku benci tuh(yang suke 'burn' barang aku tu)pon suke parfume nih.So tak suke same dengan die.huh..




Incanto Heaven: Salvatore Ferragamo



Ha.. ni bau die cam bunge2 n manis2 sket. Semut pon hurung. Aku pon suke gak pakai ni gi keje. Tapi sebab die ni banyak persaingan dengan parfume2 yang lain, jadi aku selalu lupe pakai die.. sian die.. jap lagi ni aku nak gi tengok tv aku pakai la..







Pour Femme: Bvlgari



Ni memang aku selalu sangat2 pakai. bau die keras2 sket macam batu. sesuai untuk orang keras kepala. hehe takde ar.. bau die kuat and sedap. tahan lamer.. Kalo jalan orang mmg ble tercium aa bau ni.. mungkin kalo kentot pon orang tak perasan kot sebab bau die lagi kuat.




Lolita Lempicka
Ha.. Ni la Parfume aku yang Ultimate ala2 Optimus Prime sket. Namenye Lolita Lempicka. Aku da pakai parfume ni dari aku kat UiTM dlu sampai sekarang aku da keje ni mungkin sampai aku de anak lapan pon aku akan still pakai nih.Bau die sgt unik and jarang2 kita dpt bau yang mcmni. Sweet+bunge2+cute2 gitu.. Untuk special occasion sahaja. Masa mule2 aku beli dlu die memang ngah launching kat Malaysia. So aku dapat la set die yang ade brooch fairy ngan bunge tuh. Skang die da stop pasarkan kat Malaysia. So sangat2 susah nak carik. Selalunye tak sampai suku nak abes, aku dah tak tentu arah nak beli baru. Trust aku la.. Susah nak carik parfume nih. Limited btol. Last sekali aku beli hari tu,aku kena book, n diorang kena carik and dapat la 1 botol kat Pavillion. Aku pon cepat2 la beli. Tapi skang kalo beli da takde set da. sebotol2 cenggini. nak carik pun kene kat kedai2 parfume yang still simpan stock die. So aku mmg btol2 jimat2 n takmo membazir. For special occcasion shj la ye.. dating2 ngan Encik Adlim Beckam ker.. hehe..


Ni kat bawah ni Parfume yang aku ade la. tapi kalo da abes aku takkan beli da la..

Burberry Brit Sheer : Best bau die.. nanti kalo mood ok nak beli lagi kalo da abes la..
Burberry The Beat: Bau biase2 jek. Taknak bli aa kalo da abes
BLV II : Ni mak aku bagi. Bau cam sakit idung sket. Takmo la lagi..
Casmir Chopard: Cam bau vanilla n butter pun ade. Tapi takmo da..
Intuition Estee Lauder: Biase je bau die. Tak syok
Notorious Ralp Lauren: Kalo pakai sikit sedap. Tapi bile sembur banyak cam bau lelaki.
Paul Smith Women: Mule2 cam best. lame2 cam sakit idung plak bau die.



Ni plak kat bawah ni perfume Encik Adlim Beckham Aku.. die lagi limited la parfume die. mgkin sebab lelaki mmg mcmtu kot. Tak kesah sgt.. Encik ni, parfume die sikit jek.. 3 jenis jek.. Tapi satu je yg die sgt2 sayang n suke pakai.. ni ha..
Salvatore Ferragamo: Ultimate parfume untuk beliau. Dari dulu die pakai, sampai skang.
Dockers men: Jarang2 beliau pakai
Kistna Body Shop: Ni sebenarnye naik dulang dulu.. sampai skang tak pakai2.. boringg..


Da la.. sekian shaja.. bubai...

2 comments: