Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 14 March 2011

Close To me...



Dlu kan mase ngah sekolah2 dulu.. aku ader la geng2 sekolah. Ala lebih kurang cam geng bas sekolah aa.. gi mane2 mesti besame2. Melakukan kebaikan mahupun kejahatan.. memangg kejiii.. huhuhu.. tapi tu cerita lame.. aku rindu kat mereka2. Yela.. skang da ada life masing2.. tapi still jugak la ade yang geng bas sekolah 4eva sampai skang.. Paling aku ingat mase sekolah kat Sek Men Seri Gombak dlu..

Geng Enigma
Enigma ni sebenarnye maksud die teka teki, pertanyaan, sesuatu yg menimbulkan tanda tanya.. ye.. itulah name geng aku mase sekolah menengah.. Sengalll sangat.. bile aku ingat balik.. aku rase cam termalu plak pada diri aku sendiri.. hua..hua.. hua.. amat yang memalukan itu ye...
Geng aku ade beberapa org yg secara lgsg dan tak lgsg.. Ni antara ahli2 geng sengal aku dlu.. hahaha..

Juliana Ramlee
Ni Juju.. aku start rapat ngan die mase darjah 4 kitaorang 1 kelas. Bersambung ke darjah 5, 6 dan sampai la sekarang. Name gelaran beliau tapir. Aku sendiri da tak ingat kenapa beliau diberi gelaran tu. Tapi sampai sekarang mmg lekat aa.. nak wat cemane.. mmg sengall..Ahli yang agak pasif dan selalu 4low je...

Setakat aku tulis entry ni die masih single and available la.. Kitaorang still contact lg and die pon slalu la jugak datang lepak umah aku bile free.


Skala: Medium Agresif


Nuraisya Sulong
Ni Aisya.. Aku kenal die mase darjah 5 ke bape tah aku tak ingat. Kitaorg masuk merentas desa besama2. Pastu mase aku ngah g kedai runcit depan umah aku mak aku sroh beli kelapa setengah dgn harga 30sen je dulu, then terserempak dengan die. Baru la tau rumah kitaorg dekat. Start rapat mase Tingkatan  1 kalo tak silap. Ahli yg selalu mencetus idea2 gile dan berbakat melakukan kemusnahan kekal..

Beliau da kawin.. nak masuk anak ke 2 da..

Skala: Agresif


Norafiza Adnan
Ni Fiza.. name gelaran Peeja or fiza kude.. sebabnye dulu rambut die paling panjang ala2 repunzel gitu.  Ha.. aku start kenal die mase darjah 3 sebab die jadi penolong ketua darjah kelas 3 raye.. mase tu aku kelas seblah 3 selasih.. huhu.. Beliau penah digosipkan dengan ketua darjah kelas die faiz(kalo tak silap aku la) tapi come on la.. darjah 3 beb.. kelaka sungguh aku rase..Mcm Juju.. 4low jek..
Skala: Medium Agresif


Saidatul Akma
Ni minah ni gelarannye Emma or Tombe.. Lambat gak kenal .. mase Form 2 kalo tak silap.. Tapi die banyak cakap sket.. n ahli paling gengster n kuat begado. Pantang silap sket mesti tarik muke.. Skang beliau single.. but  not available..hehehe.. (melepas..) sori la yee.. Ni pon slalu dgn juju dtg umah aku untuk aktiviti melepakss..Dulu kalo ade idea2 gile and sengal si Aisya tu, die ni mesti On jek..
Kenal mase form 1(pembetulan ye sebab tuan pnye diri bgtau) sori ye emma.. jgn maree...

Skala: Agresif




Khadijah
Ni Eja.. or gelaran Didie.. Haa..ni mak orang nih.. tapi still pasang badan.. anak da dua..heheh (jgn jeles).. Didie ni pon salah seorang ahli yang agak pasif tapi agresif. Paham? aku pon susah nak explen.. die ni tak banyak cakap.. tapi die akan buat bile die cakap die nak. haa.. Garang nih.. Mase dlu die paling matang dalam geng2 aku. kitorang selalu ketinggalan dan bepikiran cam kanak2. Tapi didie ni lain sket. And skang beliau dah kahwin dan ade hero 2 orang.

Skala: Agresif dalam diam..




Zuriani
Ni kitaorang paggil Wee.. Ni minah yang aktif olahraga ni dlu.. aku rase medal sekolah aku tu, penuh kat umah die je sbb kakak beliau olahragawati sekolah. skang kitaorg da jarang contact. maybe sebab masing2 da bz dengan kerjaya masing2.. So facebook je la yang ble menghubungkan kitaorg.. Beliau ahli yang pasif. kire kurang aktif la. Memang lepak selalu same2 tapi die xkan join aktiviti2 gile yang kitaorng buat selalunya.

Skala: Medium Pasif



Osheen

Ni Osheen.. Aku da terbiase pggil die Osheen sampai aku da tak ingat name btol die.. Ni semua pgaruh cite jepun Osheen tu laa.. Skang beliau da kawin.. ade baby da.. Dulu beliau rapat dengan Wee, so kurang aktif dalam melakukan aktiviti2 giler. Mereka selalu berdua..Skang aku da tak jumpe da Osheen kecuali dlm fb jek.. dlu beliau dok oversea skang da dok malaysia balik..

Skala: Medium Pasif





Ha.. Ni la geng2 aku dari sek rendah sampai le sek menengah.. Tak abeh geng kitaorang ni buat perkara2 pelik dan tak masuk akal..dan juga tak digemari para guru. Tapi aku rase paling teruk kene aku dengan Aisya la.. asik kantoi je kitaorng nih.. Pening cikgu cikgi sekolah aku. tapi macamane pon.. tu dolu-dolu la.. skang sume da best2.. and kitaorg still rapat sampai skang..

Dari Belakang : Peja, Juju, Aku, Aisya

       Peja                   Juju                 Aku     

Peja            Emma      Ilyas hero Eja      Eja             Juju

Emma  Aisya+Baby  Juju   Aku

Emma  Peeja  Juju

Juju                       Emma






No comments:

Post a Comment